Editie speciala de Craciun "Tres chic"

Deoarece ultima editie „Tres chic” a fost una reusita si pentru ca inca mai sunt multe cadouri de cumparat pentru Craciun, punem la cale, din nou, cel mai chic targ handmade din Iasi.

Va asteptam in zilele de sambata, 18, duminica, 19 si luni, 20, decembrie, la Iulius Mall Iasi, etajul 2, in zona scarilor rulante principale pentru a va bucura de cumparaturi inspirate, menite sa ofere zambete celor dragi: lumanari si decoratiuni de Craciun, brose si inele, coliere si cercei, rochite si fundite, genti si diverse accesorii, toate in ton de sarbatoare.

4 comentarii:

Anonim spunea...

buna...as avea si eu o intrebare...in ce conditii se poate participa la un astfel de targ? trebuie anumite documente??firma? sau pers fizica autorizata?...sunt o impatimita in ceea ce priveste handmade-ul si tare mi-ar placea sa particip la un astfel de targ sa imi fac cunoscute creatiile...

Dylana Suarez spunea...

Super lovely blog!

xoxo,

colormenana.blogspot.com

Unknown spunea...

stiu ca aveti o inima buna si apelez la d-voastra sa ma ajutati macar cu un banner si asa ma poti ajuta sa merg si sa-i imbratisez pe mami si tati
http://sansapentrudavid.wordpress.com/bannere/
astept raspuns pe adresa celui mai bun prieten al meu placintavlad@yahoo.com

Oana spunea...

Pe cand un nou targ de acest gen, imi place tot ce inseamna hand made